حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

دیدار مارادونا و احمدی‌نژاد

اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان در دیدار روز شنبه با محسن بهاروند، سفیر ایران در بوینس آیرس، پیراهن خود را با مضمون" با تمام عشق به ملت ایران" به وی اهدا کرد.

مارادونا گفت: من با مردم ایران هستم و از ته دل آنها را حمایت می کنم. من این را می گویم چون احساسم این را می گوید و برایم معنا دارد.
 مارادونا گفته است  دولت ایران را حمایت می کند و علاقمند است با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان ملاقات کند.
وی افزود: من پیش از این با فیدل کاسترو(رئیس جمهور کوبا) و هوگو چاوز(رئیس جمهور ونزوئلا) دیدار کرده ام و حالا می خواهم با رئیس جمهورا یران دیدار کنم.
بهاروند گفت پیراهن امضا شده توسط مارادونا به موزه هدایای وزارت امور خارجه ارسال خواهد شد تا در معرض دید همگان قرار بگیرد.
البته همه می‌دانند که مارادونا استاد حاشیه است و دیدار با احمدی نژاد هم بر پایه این حرکات اسطوره فوتبال جهان است .
پیش از این هم رابطه مارادونا با فیدل کاسترو(کمونیست) نیز مورد توجه جهانیان قرار گرفته بود

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://hesse6om.persianblog.ir/

سلام
بله دیگه مارادوناست و حاشیه هاش!
سری هم به من بزنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد