حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

شورای عالی امنیت ملی و بحران تخم مرغ

بحران تخم مرغ همچنان رو به گسترش است. سخنگوی دولت مدعی شد که این بحران ناشی از صدور تخم مرغ به عراق و افزایش مصرف آن در این کشور است!

 

                     

 در فاصله ای اندک از این دلیل مضحک، وزیر جهاد کشاورزی مدعی شد 30 درصد تولید تخم مرغ کشور در دست یک نفر است و یکی از عوامل گرانی همین انحصار است. به این ترتیب "یکنفر" روی 30 در صد تخم مرغ ها نشسته و بلند نمی شود.

این باید یک توطئه امریکائی باشد، زیرا خانواده این یکنفر همگی درامریکا ساکن اند.

ایشان "صفری" نام دارد و به ادعای وزیر کشاورزی  با سرمایه ای که دارد 30 درصد مرغداری های تخمگذار کشور را با توان تولید 30 درصد کل کشور در استان قزوین خریده و انحصار ایجاد کرده است.

وزیر کشاورزی در ادامه این ادعاها، اضافه کرد که ما یکباره متوجه این ماجرا شدیم و حالا هر لحظه که "صفری" بخواهد می‌تواند از این ابزار استفاده کند . به همین دلیل مسئله را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع کرده ایم تا جلوی کارشکنی این بابا گرفته شود. قیمت هر عدد تخم‌مرغ در روزهای گذشته از 100 تومان به 150 تا 200 تومان افزایش یافته است.

(البته سر و صدایش را در نمی آورند که بسیاری از مرغداری های ایران بدلیل شیوع آنفولانزای مرغی و کشتار مرغ ها عملا تعطیل شده اند و علاوه بر نقش آن "یکنفر"، یکی از دلائل بحران تخم مرغ در ایران همین مسئله است.)

نظرات 1 + ارسال نظر
بنت الهدی صدر چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://dadgaherasmi.persianblog.ir

سلام
چرا وبت این طوری شده؟!
چی شده؟ ۴خونه روی شما هم تاثیر گذاشته رفتی تو کار مرغ و تخم مرغ ؟؟؟؟
هوم؟؟؟؟؟؟؟ :D
یا علی

ای بابا خانم صدر
به جای فکر کردن در مورد آدم فضایی‌ها داری به من گیر می‌دی
باشه منم خدایی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد