حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

حاشیه حاشیه حاشیه

قبل از ورود در بزنید حتما حتما!!!!!!!

 درهر بیمارستان اموزشی مکانی برای استراحت انترن وجود دارد . بیمارستان اریا مشهدهم از این قضیه مستثنی نبوده و برای انترن اقا و خانم اتاق هایی مخصوص دارد که این دو اتاق در کنار یکدیگر است. همچنین در هر بیمارستانی نگهبان انتظامات وجود دارد که وظیفه اش حراست از افراد و اموال می باشد ولی اتفاقی که در اردیبهشت ماه امسال و برای دانشجویان پزشکی که انترن کشیک بودند رخ داد باعث شد با وظایف جدید این افراد اگاه شویم !

در اخرین ساعت های شب انترن های خانم کشیک در اتاق خود بدون حجاب و لباس رسمی مشغول انجام فعالیت های خود بوده که به ناگاه فردی بدون در زدن و کسب اجازه وارد اتاق آنهامی شود . انترن ها بهت زده نگاهی به یکدیگر و نگاهی به این فرد که نگهبان حراست است می کنند . از او در مورد این کارش توضیح می خواهند و نگهبان هم با لحنی زشت دلیل کار خود را شک به وجود انترن مرد در این اتاق اعلام می کند . و سپس شروع به گشتن اتاق می کند و جسارت خود را به حدی می رساند که از دختران جوان می خواهد که کیف انها را بگردد چرا که ممکن است در کیف انها سیگار وجود داشته باشد . همچنین از انترن ها می خواهد توضیح دهند چرا تخت های خود را به هم چسبانده اند ؟(در حالی که این کار به دلیل کمبود تخت اتفاق افتاده بوده است گویا نگهبان انترن ها را لزبین تصور کرده است ) در نهایت پس از جستجو های فراوان و نیافتن انترن مرد اتاق را ترک می کند

فردای آن شب انترن هایی که مورد بی حرمتی قرار گرفته بودند در بخش حاضر نشدند تا نسبت به این عمل وقیحانه اعتراض کنند . ولی از طرف انتظامات و حراست با تهدید به تعلیق و اخراج رو به رو می شوند . ساعاتی بعد اعتراض آنان به پایان رسید چرا که انترن ها یی که 6 سال دشوار و پرهزینه تحصیلی را در دانشگاه آزاد مشهد سپری کرده می خواستند یک سال باقی مانده را به سلامت بگذرانند .

اکنون آن نگهبان متجاوز همچنان مشغول حراست ! است و آب از آب تکان نخورده است به جز آنکه بعد از این اتفاق این جمله بر روی در اتاق انترن خود نمایی می کند : قبل از ورود در بزنید حتما حتما!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد